marți, 24 iunie 2008

Despre comunicarea politica

In Cotidianul de astazi este publicat un articol foarte interesant, cu opinii ale specialistilor in publicitate si marketing electoral, despre campania care tocmai a trecut. Ma bucur ca specialistii recunosc ca exista foarte mari diferente intre marketingul comercial si cel electoral si intre a promova un politician si o vedeta sau chiar un detergent.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Catre Parchete

(toate, y compris DNA- sunt expert parlamentar si, in aceasta calitate, sigur prezint interes)

Declar ca posed in Bucuresti, strada Turbinei nr. 23 (Cartier Floreasaca), sub partea din spate a casei, un spatiu bine fortificat, zidit, boltit, inalt de trei metri si mai bine, in suprafata de cca. 30 m.p., impartit in doua incaperi inegale.

Usa de la intrarea in respectivul spatiu subteran si cea care delimiteaza incaperile sunt metalice.

Precizez ca nu am mentionat spatiul cu pricina, ca atare, in declaratia mea de avere actualizata, conform legii, anul acesta si depusa (daca nu ma insel) in 12 iunie 2008.

L-am omis si in declaratia precedenta.

Rog sa fiu investigata sub aspectul savarsirii infractiunii corespunzatoare detinerii de pivnita cu usa/usi metalica/metalice si ziduri groase de peste jumatate de metru fara a declara ca, astfel, sunt posesoare de buncar (las la latitudinea dumneavoastra, stimari domni procurori, incadrarea legala).

Rog insistent sa fiu admisa in cercul select al posesorilor de buncar din care face parte Adrian Nastase, de care sunt foarte atasata.

Cu stima,

Ioana Ilie

sorinplaton spunea...

Notiune de "grup" intr-un partid trebuie sa inceteze.
http://sorinplaton.wordpress.com/2008/07/08/furtuna-in-paharul-cu-iaurt-social-democrat/