luni, 2 noiembrie 2009

Nesimtire PDL-ista!






PDL incalca legea electorala cu o nesimtire de nedescris! Asa aratau panourile din Targoviste, la o ora dupa ce si echipele PSD termiasera afisajul.
Nu am vazut atata disperare si rautate niciodata, si, ceea ce ma sperie si am dezamageste cel mai tare e ca echipa PDL e formata din politicieni si oameni noi, tineri, de la care aveam alte asteptari si care credeam ca inca mai pot avea respect fata de ceilalti. Din pacate, realitatea imi demonstreaza ca nu se poate colabora la niciun nivel cu ei si ca disperarea si dorinta de putere intrec pana si cele mai elementare norme de bun simt si de respect uman.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Stati linistiti ca asa s-a intamplat si in Roman, jud Neamt in campaniile trecute. Unipoll-uri umplute cu afise A3 PDL. E Disgratios, penibil si disperant. Isi fac singuri anticampanie.

Marius Visan spunea...

solutie ->Bata de baseball, parerea mea :D :))

Unknown spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=HR3BF3jHMCI&feature=related

Anonim spunea...

in comuna deleni jud iasi un tanar [amarghioalei]a votat de 5 ori pt basescu iar dupa anuntarea rezultatelor reprezentatii pdl au defilat stigind;basescu a castigat v-am f....pe toti in gura[comentati daca mai puteti]