Mai sunt 6 zile pana la alegerile pentru Parlamentul European, insa in media romaneasca(alternativa sau nu) este o liniste deplina. Presa scrisa e preocupata sa arate cum va gestiona Basescu pierderea referendumului, televiziunile sunt in continuare ocupate cu orice altceva le aduce rating.
Campania virtuala fie nu exista fie s-a incheiat saptamana trecuta. Asta, bineinteles, daca nu numaram si reesaparea lui basescu.ro, in care nici nu s-a mai obosit cineva sa schimbe elementele campaniei din mai... asta sa fie marea lovitura pe net pe care ne-o promitea Blaga?
Pentru a nu lasa toropeala sa cuprinda intreaga campanie am purces la un facelift al siteului de campanie a PSD. Site-ul http://tufacioferta.psd.ro/, cel folosit in primele doua saptamani de campanie pentru a dezbate oferta PSD pentru Parlamentul European, s-a transformat in http://europene.psd.ro/, cu o structura mai complexa, cu mult mai multe informatii despre Parlamentul European, despre Grupul Socialist din PE si, nu in ultimul rand, despre candidatii PSD pentru PE.
Campania virtuala fie nu exista fie s-a incheiat saptamana trecuta. Asta, bineinteles, daca nu numaram si reesaparea lui basescu.ro, in care nici nu s-a mai obosit cineva sa schimbe elementele campaniei din mai... asta sa fie marea lovitura pe net pe care ne-o promitea Blaga?
Pentru a nu lasa toropeala sa cuprinda intreaga campanie am purces la un facelift al siteului de campanie a PSD. Site-ul http://tufacioferta.psd.ro/, cel folosit in primele doua saptamani de campanie pentru a dezbate oferta PSD pentru Parlamentul European, s-a transformat in http://europene.psd.ro/, cu o structura mai complexa, cu mult mai multe informatii despre Parlamentul European, despre Grupul Socialist din PE si, nu in ultimul rand, despre candidatii PSD pentru PE.
De asemenea, site-ul are si o sectiunea interactiva pentru comentarii ale utilizatorilor, si o sectiunea surpriza.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu