luni, 31 decembrie 2007

Capitolul 2007


Pentru ca este sfarsit de an si pentru ca, cel putin teoretic, trebuie sa contabilizam reusitele si esecurile, fatele bune si faptele rele, prietenii si inamicii, ne gandeam (noi - SCE) sa incheiem capitolul 2007, primul capitol al existentei noastre, prin a face un bilant al activitatii noastre si prin a multumi tuturor celor cu care am interactionat in acest an, in "online".
Sa incepem cu inceputul.
I. Reusite: multi si buni.
Esecuri: aici as enumera aceleasi motive ca mai sus. Nu suficient de multi si, evident, nu atat de buni pe cat ne permit capacitatatile personale.
II. Fapte bune: am reusit sa aratam publicului din online ca PSD-ul poate fi o forta in orice isi propune si am dovedit ca si PSD-istii sunt oameni, desi multi incearca sa afirme contrariul. In plus, impreuna cu reprezentantii de seama ai partidului, am reusit sa aducem politicienii mai aproape de un segment de public cu totul deosebit de cea ce stiau ei si, in acelasi timp, am reusit sa deschidem apetitul catre comunicare directa si celorlalte partide.
Fapte rele: pentru unii, probabil ca tocmai prezenta noastra in mediul electronic e o fapta rea. Si, sa nu uit, cenzura cuvintelor triviale, a injuriilor, demers la care au recurs destul de repede dupa intrarea in blogosfera si altii.

III. Inamici: am ales sa incep cu ei, pentru ca sunt putini si neconvingatori.
Prieteni: poate cea mai draga si importanta sectiune, pentru ca toate celelate nu conteaza daca nu exista bloguri si bloggeri care sa ne traga de "inbox" cand gresim sau care sa ne laude cand facem lucruri bune.
In final de an si de pledoarie, vrem sa multumim tuturor:
- in primul rand celor care ne-au lasat sa ne "facem de cap" pe net cum credem de cuviinta
- celor care ne-au salutat si laudat aparitia
- celor care ne-au criticat cand am gresit, pentru ca asta ne ambitioneaza sa fim mai buni, profesionisti si atenti
- celor care ne-au dat cate o "leapsa"
- celor carora le-am "dat-o mai departe"
- tuturor celor care ne citesc si ne raspund, atat aici, in "casa" noastra, cat si "in vizita" pe alte bloguri
- celor peste 500 de tineri care au ales site-ul PSD pentru a se inscrie in partid
- tuturor celor care ne-au trimis mii mesaje aici si pe site si care ne-au acordat incredere atunci cand si-au spus povestile
- celor care ne injura, fie din proprie initiativa, fie din initiative de grup, pentru ca sopul nostru oricum a fost atins - ne-au citi mesajele si ne-au "facut trafic".
Noi, SCE, va uram un an nou plin de bucurii, succese, trafic si comentarii multe!
Am dat click pe publicare, s`am terminat aceasta postare!

LA MULTI ANI!



2 comentarii:

carmen spunea...

Va doresc
...in aceste cateva zile cand pasim din anul ce a trecut in cel ce vine, va dorim ceea ce majoritatea dintre noi nu au:
va dorim sa aveti timp sa radeti
sa fiti fericiti
sa va ganditi la cei dragi
sa intindeti mana dupa stele
sa aveti timp sa va uitati si sa credeti
sa aveti timp sa sperati
sa aveti timp sa va bucurati de fiecare zi, de fiecare ceas...
LA MULTI ANI!
Carmen Predescu TSD VL.

Anonim spunea...

Aveti o leapsa pe blogul meu. Multumesc!