luni, 14 ianuarie 2008

Un mesaj...

Am primit in urma cu cateva zile un mesaj foarte interesant pe adresa de e-mail de contact disponibila in site-ul PSD. Am ezitat mult daca sa il public sau nu, pentru ca, probabil, demersul unui om sincer, care m-a induiosat, va deveni subiect de "bascalie".
Pe de alta parte, rautatile pe care le-am citit la comentariile legate de moartea lui Dan Iosif si cele cateva mesaje care "uaru" PSD-istilor acelasi destin, m-au determinat sa public mesajul primit:
"DOMNILOR,am stat de veghe la catafalcul lui DAN IOSIF apoi am fost la inmormintarea lui. pe mine m-a marcat acest lucru si in acea noapte i-am compus opoezie in holul senatului pe care o trimit voua, colegilor lui de partid,in special familiei, d-lui ILIESCU si d-lui EMIL CUTEANU ,la toti care l-au iubit cu adevarat,restul care ii intineaza memoria sa nu o citeasca ,ar fi un sacrilegiu,deci :

DE VEGHE LA DAN IOSIF,

azi,sunt tare suparat,
colo-n holul din senat,
printre sute de coroane
te veghem pe tine,DANE.

dar,ce-ti veni odata
sa ne parasesti pe toti ?
sa lasi tu baiat si fata
care-ti aduceau nepoti.

erai vesel si in forma
iti placea tirul la rate,
nu exista nici o noima
sa te ducem azi pe brate.

esti flancat ca la parada
camarazii ca la teatru
sabii si flacai de garda
stau de veghe cite patru

ori TU,te duse-si in rai
ca sa te apuci la sfada
sau povata sa le dai
cum se face ...BARICADA ?

v-om veni si noi,batrine,
cite unul dupa tine,
daca inca tii la noi
TU,ocupa locuri bune.

te-om duce in tintirim
chiar de viata-i amaruie,
ca sa vezi cit te iubim NOI,
ti-om face o STATUIE!

AMIN !"

In final, nu pot decat sa le urez tuturor celor care isi pierd vremea cu nemernicii, sa le dea si lor soarta macara un "fan" care sa scrie o propozitie cu gandul la ei.

Niciun comentariu: